Sivut

sunnuntai 21. syyskuuta 2014

Täällä ollaan ja joulukin kohta

Kyllä täällä taustalla tapahtuu... Kaikki vaan ei ehdi tänne blogiin asti. Joo, on se vaan niin, että työssäkäyvänä, kolmen harrastan pojan äitinä aika on rajallista. Tätä olen varmasti haastellut ennenkin, mutta olo tuntuu usein riittämättömältä. Vaikka kuinka ja mitä haluaisi, kaikkeen ei pysty, esim. päivittämään blogia niin usein kuin olisi halua.



Olen minä kuitenkin jotain ehtinyt askarrellakin, no töitä tietenkin :) Muutama kuva viime viikkoisesta kotistudio-sessiosta, kun työpäivän ja vanhempainyhdistyksen kokouksen välissä vähäsin studion pystyyn. Onneksi kuvausaikaa oli hiukan enemmän. Valmiit kuvat ilmestyvät seuraavassa Kauneimmat Askartelut -lehdessä.

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!

2 kommenttia:

  1. Aika on rajallista. Samoin oma jaksaminen. Teet sen, mikä on pakollista ja sitten katsot, mille jää aikaa ja mikä on tarpeen. Muistat vaan ajatella itseäsikin niinä hetkinä, kun on hiljaisempaa.
    -Vilimarika-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Vilimarika sanoistasi! Aikaa tosiaan meillä kaikilla on rajallinen määrä. Itse olen vähentänyt netin käyttöä huomattavasti, vaikka blogien lukeminen on ihanaa puuhaa, olen päättänyt käyttää sen ajan itse tekemiselle sekä poikaipanoiden kanssa olemiseen. Omaa aikaa on vähän, mutta sen käytän askarrellen- Tietty :)

      Poista

Kiitos kommentistasi!